Handelsbetingelser og persondatapolitik
Oplysninger Gastro Kassen gemmer om dig
For at vi kan levere varer til dig skal vi have følgende oplysninger om dig: navn, adresse, telefonnummer og e-mail-adresse. Vi registrerer, når du foretager bestillinger, annulleringer og ændringer. Det gør vi for at kunne give dig en bedre service. Så længe vi har oplysningerne liggende, har kun ansatte hos Gastro Kassen adgang til dem. Stopper du som kunde hos os, slettes dine informationer naturligvis og vi er derefter ikke længere i besiddelse af dem. Vi gemmer ikke oplysninger om dine kreditkortnumre - disse oplysninger ligger krypteret hos vores betalingsleverandør Epay Payment Solutions.
Når du afgiver oplysninger til Gastro Kassen
Når du sender oplysninger til os via hjemmesiden sker dette via krypterede forbindelser. Persondataloven indeholder regler om ret til indsigt, ret til at gøre indsigelse mod en behandling af personoplysninger samt ret til at få berigtiget oplysninger. Retten til indsigt indebærer bl.a. en ret for den registrerede til at få oplyst, om der behandles oplysninger om vedkommende, hvilke oplysninger der behandles, formålet med behandlingen m.v. Såfremt du ønsker at gøre brug af disse rettigheder, skal du rette telefonisk eller skriftlig henvendelse til Gastro Kassen.
Handel foregår altid på abonnement
Du kan kun handle på abonnement hos Gastro Kassen. Såfremt du ikke har sat dit abonnement på pause eller helt opsagt din aftale vil du modtage en måltidskasse og blive opkrævet for denne. Den måltidskasse du modtager matcher dine valg på din kundeprofil. Ønskes en pause i leverancen kan dette ske ved at vælge pause funktionen under din kundeprofil. Når pausen ønskes ophævet, skal dette ske inden for den normale tidsfrist for bestilling - senest torsdag kl. 18.00, ugen før næste levering. Ønsker du din profil slettet gøres dette på din kundeprofil. Ønsker du at handle hos Gastro Kassen skal du acceptere handelsbetingelserne i forbindelse med din oprettelse.
Pris og betaling
Vi tager kun imod Danske Kroner. Al betaling foregår via betalingskort. Vi trækker betalingen på dit betalingskort dagen efter måltidskassen er leveret til din dør. Når du opretter dig som kunde skal du indtaste kortoplysningerne på det kort, som vi skal trække beløbet fra. Kan beløbet af forskellige årsager ikke trækkes fra dit kort, vil Gastro Kassen vide dette inden din leverance og du modtager en e-mail, hvor vi beder dig opdatere dit kort. Hvis der ikke er tilknyttet et aktivt betalingskort vil leverancen ikke blive foretaget og din konto vil automatisk blive sat på pause indtil nye kortoplysninger er indtastet. Herefter skal du selv genaktivere din konto ved at ophæve din pause.
Reklamation
Du har lov til at klage over fejl og mangler på en vare i op til to år efter du har købt den. Købelovens mangelsregler finder således anvendelse. Dette gælder kun, hvis det ikke er dig, der har behandlet varen forkert. For fødevarer begrænses reklamationsretten til varens naturlige holdbarhedsperiode. Du skal sende varen (gælder ikke ferske varer) til Gastro Kassens adresse. Skriv dit navn, telefonnummer og kundenummer, samt hvad du mener, der er galt med varen.
Fortrydelsesret
Der er ikke fortrydelsesret ved aftaler om levering af fødevarer.
Levering
Vi leverer maden til din dør og derfor behøver du ikke at være hjemme, når vi leverer din måltidskasse.
Bor I i en aflåst opgang skal vi bruge en nøgle til opgangen, så vi kan komme ind og levere din måltidskasse ved din dør. Opgangsnøglen fremsendes via en nøglekuvert, som vi sender til dig i forbindelse med din oprettelse.
Postnøgle/systemnøgle:
Bor du i en opgang med systemnøgler, der både virker til opgangen og din lejlighed, skal du ikke sende os en kopi af din almindelige nøgle, men i stedet få en såkaldt postnøgle fra din boligforening. Postnøglen virker kun til opgangen. Nøgler, der også virker til lejligheder, accepteres ikke og vil blive sendt retur.
Kode:
Er der en kode til opgangen, kan denne indtastes i kommentarfeltet på din brugerprofil.
Modtagelse og registrering af nøglen:
Når vi har modtaget din nøgle vil den få et ID-nummer, som vil fremgå på din kundeprofil når du er logget ind. Vi sender en bekræftelse på mail, når nøglen er registreret.
Returnering af nøgle:
Når du ønsker din nøgle retur, krydses dette af inde på din kundeprofil, og din nøgle vil herefter blive returneret omgående.
Automatisk levering hver uge
Dit abonnement kører automatisk hver uge indtil du sletter det, eller sætter det på pause. Din næste måltidskasses indhold kan du altid se på vores hjemmeside. Foretager du dig intet vil du blot modtage næste uges kasse til døren om mandagen..